Menu sebelum sampai di Pak Bara, Thailand ( wordless)

www.ceritaku.my

www.ceritaku.my

www.ceritaku.my

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

22 comments:

  1. sedap tu ...

    show last thn ni .http://www.gilamodified.com/2012/12/autoshow-fiesta-muda-mudi-pelancongan.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang terbaik masakan ini,pedaslah saya tak boleh makan pedas semenjak mendapat batuk selama 3 bulan tanpa henti.Rezeki Abe Mat.

      Delete
  2. SALAM SINGGAH SINI KAK MAH..MAI MAKAN SINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan Abu Luqman...ajak kami pekena nasi kandar ke?

      Delete
  3. pergh dah terliur ni tgk tomyam tue...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah terliur...apa lagi jom join kami makan...

      Delete
  4. Terliur tenguk Tomyam tu!! selamat menjamu selera..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Cik Anne...memang puas hati sedap.

      Delete
  5. Replies
    1. Best,,,rasa sekali teringat berkali-kali nak rasa.

      Delete
  6. mesti tomyam itu rasanya asli kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rempah asli tomyam yang dalam tin putih tulisan thai...memang asli.

      Delete
  7. memang wordless la kak mah tengok tom yam tu :)

    ReplyDelete
  8. macam ni gaya menu
    boleh tertidur atas motor ni
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang...boleh tertidur bila kekenyangan tapi kami tidur bilik tau bukan atas motor.

      Delete
  9. Replies
    1. Sebelum sampai Pak Bara...kebetulan hujan kami singgah makan.Dekat sangat dah dengan Pak Bara Tuan Hasmizal.

      Delete
  10. Replies
    1. Dkna memang sedap...kalau nokmake hok lagu ni keno gi kedai Yah Amir..dio pandai masOk hok gini.

      Delete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen