Gambar kenangan di Bandung

www.ceritaku.my
Ini lah sebahagian gambar yang telah saya paparkan sebelum ini,sayang gambar ini cantik nak delete so kita tatap lagi. Payah nak dapat ni,kalau tak pergi ke Bandung manalah nak dapat gambar ni....Cuba kita lihat daya kreativiti mereka sungguh membanggakan.

www.ceritaku.my
Mulanya saya terfikir mahu ke, orang Malaysia nak pakai yang glamour ni....iyalah liplap-liplap (bahasa pasar),silaunya mata tengok manik kecil ada besar jangan citerlah. Ada seorang pelanggan tetap saya berkata,"alahai! glam sangat lah nak pakai". Tapi rupanya kita je rasa macam tu,bila saya ke KL wah! memang rakyat Malaysia ni pantang jumpa yang baru pasti jadi buruan.


Masyarakat di sini sememangnya kreatif dalam pelbagai bidang,beg guni (orang tua-zaman dulu selalu pakai) boleh dijadikan barangan dagangan. Tapi mereka buatlah menarik sikit kasi warna sikit dan letak lah perkataan BANDUNG...kasi up value, harganya pun up lah!. Sesiapa yang tak pandai menawar harga,balik hotel dengan hati tawar,kelat dan bisu mulut rasa tertipu.


Biasalah perkara macam tu,dimana-mana pun ada..Apa yang penting bila berada di tempat orang kita perlu lebih berhati-hati. Kan pepatah dah dengar masuk kandang kambing...macam mana bunyi? masuk kandang Rimau....saya pasti tak masuk,sapa nak cari mati.
Next PostNewer Post Home

2 comments:

  1. What's up, everything is going nicely here and ofcourse every one is sharing data, that's really good, keep up writing.


    my webpage - ketogenic diet weight loss (www.kial.co.kr)

    ReplyDelete
  2. I've ɡone ahead and included a hyperlink back to yoսr weƄpage from one
    of my ϲlients requesting іt. We have սsed your web site URL:
    https://www.blogger.com/comment.g?postID=2989706934493430663&blogID=2073558067316646443 and blߋg title:
    Blogger: Ceritakս untսk mu to assure you get
    the proper anchor text. If you woud liкe to checκ out where youг Һyрeгlink has been placed, please email mе
    at: ebony_hօгner@fɑstmail.in. TҺanks alot :)

    Feel free to visit my page :: Revertir La Diabetes

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen