Wednesday, November 21, 2012

Pelajar Singapura

www.ceritaku.my

Pelajar warganegara Singapura ini kami terserempak ketika dalam perjalanan pulang dari Nisa Restauran.Kebetulan pula restauran Nisa tutup seketika sehingga waktu makan malam. Oleh kerana dah lapar kami menapak mencari restauran Tandoor. Restauran Tandoor ini juga turut menyediakan hidangan halal.(entry akan datang saya paparkan gambarnya).

www.ceritaku.my

Sempat juga Abe Mat bertukar maklumat dengan pelajar-pelajar kolej ini. Bagusnya dan bertuah mereka kerana dalam usia muda mereka sudah menjelajah ke negara asing hanya berbekalan simpanan tabungan mereka, juga pendapatan tambahan/sampingan yang dibuat serta dikumpul sebelum aktiviti mengembara ini. Sikap ini patut dicontohi.

13 comments:

  1. terkesima dgn handy cam dia tuh.. belum pnh tgk lagik.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. handy cam dia nampak macam touch light jer hahaaaa

    ReplyDelete
  3. bagusnya dorang tu... jalan2 dengan duit tabungan..memang kita semua patut contohi :)

    ReplyDelete
  4. handy cam?macam radio jer, hehe...samalah kita, jalan2 hasil tabungan. kalau tak menabung, dok umah jelah :)

    ReplyDelete
  5. Saya sendiri pun terkejut dgn handy cam mereka,unik dan pelik. Bagusnya mereka kerana menggunakan keretapi,bas,van dan pengangkutan awam lain dari China hingga Vietnam.Mereka lebih menggunakan pengangkutan awam dan bergerak malam untuk perjalanan jauh bagi menjimatkan lojing/kos tempat tidur.Bijak bukan?

    ReplyDelete
  6. handycam tu memang ohsem*ayat org sekarang hehe...

    ReplyDelete
  7. jauh perjalanan,luas pengalaman dan pengetahuan...

    ReplyDelete
  8. hebat tu memang hbat.. kena berani ni

    ReplyDelete
  9. As salam wbt Cikgu Zmah,

    Nama puan seperti nama kakak ipar saya! Salam perkenalan... :)

    ReplyDelete
  10. Marya...nama glamer mugkin sama nama penuh lain kot heheee,salam kenal buatmu juga.

    ReplyDelete
  11. I savouг, cаuse I founԁ eхactly what I was tаking a looκ for.

    You've ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day. Bye

    My web blog; payday loans uk

    ReplyDelete
  12. Fаntastic website you have here but I
    ωaѕ wаnting tο know if you knеw of any user dіsсussion fοrums that covеr the ѕame tоpіcѕ talkеd about in
    thіs article? I'd really like to be a part of group where I can get responses from other experienced people that share the same interest. If you have any recommendations, please let me know. Kudos!

    Feel free to visit my website Payday Loans

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen

Kegemaran ramai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...