Bali

Sebelum masuk kita bergambar dulu... tengok pakaiannya tradisional.. Kalau tak fikir kena bayar lebih...rasa nak shopping je semua,cant...

www.ceritaku.my Sebelum masuk kita bergambar dulu... tengok pakaiannya tradisional..

www.ceritaku.my Kalau tak fikir kena bayar lebih...rasa nak shopping je semua,cantik dan menarik.

www.ceritaku.my
Ada sesiapa yang nak buat taman di depan rumah,bolehlah datang beli kat sini kalau harganya berbaloi..!

www.ceritaku.my Dah pun sampai tempat yang dituju....rempit punya lah jauh dari hotel ke sini,tapi memang puas hati....menarik dan cantik tempatnya.



You Might Also Like

1 rajin tulis

  1. bestnya...seronok chopping d cni..tq nice pic.

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi menulis komen positif