Nasi kerabu sedap di Pak Bara

www.ceritaku.my

Ooooo..nasi kerabu.

www.ceritaku.my

Memang tersedaplah...nasi kerabu versi Pak Bara. Nak memulakan perjalanan jangan lupa bersarapan dahulu.Jalan dengan perut kosong hati mudah baran.Bak kata orang perut kenyang hati senang. Jom...sila menjamu mata,kami menjamu selera di sini. Ooooo...memang terasa lagi keenakkan nasi kerabu Pak Bara.

www.ceritaku.my

Abe Mat ke ni?

www.ceritaku.my

Sudah tukar kerjaya dari rider ke baker?

www.ceritaku.my

Alaaa...Abe Mat berlakon je,ini tuan asalnya. Peniagawati ....sama di Kelantan kaum hawa yang lebih kuat dan ramai terlibat dengan sektor perniagaan ini.Sayangnya gerai roti buka selepas kami selesai makan nasi kerabu.

www.ceritaku.my

Cuba perhati,apa yang unik di gambar ini...boleh beritahu tak? Di Malaysia pernah nampak tak yang macam ni?
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 comments:

  1. Best..Nasi kerabu yang 'menggiur'kan..barulah itu namanya nasi kerabu..penuh kerabu..nasi yang menyihatkan. Ingin saya war-warkan jualan hebat yang saya adakan melalui blog saya - khas untuk bikers sekeluarga. Makanan tambahan untuk kesihatan sendi dan jari jemari. Semoga lebih luas pandangan yang dapat dinikmati..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah saya akan berkunjung blog Tuan.

      Delete
  2. nasi kerabu....saya biasa buat sendiri..utk kepuasan dan kesedapan hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sungguh rajin...tahniah. Kami beli je.

      Delete
  3. sodapnyer nasi kerabu tu kak mah, dah terliur dah ni...kelakar pulak tengok abe mat masak pakai jaket motor cam gitu, hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamakkk...perasan pulak dia baju Abe Mat,lupa nak salin baju chef.

      Delete
  4. ala sedapnyaaa nasik kerabu....huhhuhu

    ReplyDelete
  5. uniknya , meter dia kat tiang?? kan?? kan??hehehe

    ReplyDelete
  6. lasim kenal kawe dok, zubir mpkb 1992-1994, kito penah jumpa kt hadyai ogos 2011, skrg demo doh paka moto besar na... nti kawe g kelate bole jumpo demo, fb kawe zubir mat isa .. no hp 0165152469

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen