Vietnam-meninjau border Vietnam-China (LANG SON)

Gambar ini diambil dari negara Vietnam tetapi bangunan ini terletak dalam negara China. Saya tak dapat nak ambil dari dekat gambar kerana dihalau oleh orang cina tu....so tengoklah aje lah gambar ni.

Ini pula gambar deretan kedai yang terletak di Vietnam bersempadan negara China,memang agak lengang.

Bergambar dengan anak saudara....


Disebabkan kesejukkan kami minta izin tuan kedai menggunakan toilet mereka...



Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. sy dah sampai vietnam tapi blom sampai kat sempadan vietnam-china...

    seronoknya dapat berjalan2 kan..

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen