Trans-Borneo Day 7 Sepetang di TAWAU

Pantang matahari jatuh sikit,dan nampak kurang terik...enjin motor dah panas semula.Kami round sekeliling bandar,last kami jumpa lokasi ini.Menurut maklumat....di sini lokasi pergerakan masyarakat setempat ke Pulau Nyamuk dan Pulau Sebatik...sayangnya kami tak ke sana.

Gambar yang dirakam di persekitaran lokasi kami berhenti.Kenapa tak nampak?

Dah zoom ...nampak tak? Mesti dah jelas kali ini...

Tengok kakak ni memunggah barangannya dalam bot,sabar kak bot 1/2jam lagi bertolak..bot ini menghantar pelanggan ke Pulau Sebatik.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 comments:

  1. wah romantik la akak asyik berdua je pi jalan2..bestnya...

    p/s: tenkiu wish besday cik tom..boleh2 share kek..hehe :)

    ReplyDelete
  2. iskh2..mmg konvoi naik moto jer ek?

    ReplyDelete
  3. tenkiu sudi amik banner cik tom..kalau akak ade banner nati bgth ye..cik tom nak dtg amik jgk :)

    ReplyDelete
  4. wah...jalan2 dgn motor beso..mesti seronok... tunggang sendiri ke jadi pembonceng... :) lps ni jalan2 gi muo pulak ye :) selamat bermotoran

    ReplyDelete
  5. bess nye jalan2..
    nak g je rse..
    hehehe...

    ReplyDelete
  6. adventurous juga ye kak....seronok...lama berangan nak buat gini dgn hubby..insya'allah!

    ReplyDelete
  7. akak..cik tom amik banner akak..huhu :)

    tp lg elok akak letak coding banner bawah banner tue..cam yang cik tom buat tue..

    ReplyDelete
  8. tak pernah sampai lagi kt bOrneo ni..bestnya jalan²

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen