Trans-Borneo Day 7 Pasar Ikan Tawau Part 1

www.ceritaku.m Lokasi kami seterusnya ialah ke Pasar Ikan Tawau.Bukan tak pernah tengok ikan tapi hati ini terpanggil nak juga masuk ke dalam pasar ini.Meriah tau,rupa-rupanya masyarakat Tawau membeli ikan waktu petang nak guna untuk makan malam nanti.Jom...kita masuk alang-alang dah sampai depan pasar...

www.ceritaku.m Woow..!Besarnya ikan,segar-segar pula.Kalau ada dapur kat hotel tu...memang sah dah sambar ikan-ikan ini sekilo 2 makan bakar cicah sos.

www.ceritaku.m Semua nampak gambar ini? Siapa tahu namanya?Macam mana atau bagaimana cara untuk makannya?
Sesekali nak juga uji kawan-kawan blogger yang pandai ni....(psst...tak marah kan!)


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home