1 day trip to Koh Samui Part 4

www.ceritaku.my

Perjalanan jauh kami dari Hat Yai ke Koh Samui berakhir pada hari ini juga. Berkebetulan pula harga hotel yang agak mahal dan tidak menepati piawaian kehendak kami. Langsung tanpa teragak-agak kami buat keputusan pusing sekeliling pantai/pulau Koh Samui sebelum bertolak pulang ke Hat Yai kembali.Apa lagi Abe Mat pun bersiap membeli tiket feri untuk menyeberang ke daratan.

www.ceritaku.my

Inilah tempat membeli tiket untuk pulang.

www.ceritaku.my

Selesai urusan di sini..siap sedia rombongan kami beratur menuju ke lokasi feri.Mujurlah masa kami membeli tiket feri itu dah hampir waktu feri nak bertolak ke daratan. Jimat masa...terus bertolak pulang ke Hat Yai.

www.ceritaku.my

Masa datang awal pagi tadi tak sempat nak santai tepi dek feri ini. Waktu pulang dari pulau ini...sempatlah kami rehat tepi dek dan merenung lautan luas.

www.ceritaku.my

Inilah pemandangan Pulau Koh Samui yang saya ambil gambarnya dari dek feri.

www.ceritaku.my

Tengoklah betapa relak dan santainya Abe Mat..dan gengnya.

www.ceritaku.my

Entah apa yang direnungkan oleh Abe Mat dan Mila Qarissa.

www.ceritaku.my

Ini pula pemandangan lokasi tempat duduk penumpang dalam feri.

www.ceritaku.my

Ada jualan makanan ringan dan minuman segera.Tapi kakak Syasya kata "tak ada logo HALAL".

www.ceritaku.my

Sempatlah juga kakak Syasya dan adik Mila berposing gambar kenang-kenangan di dek feri ini.

www.ceritaku.my

Tengok tu...Mila kenapa mulut macam tu,mesti ada sesuatu yang menarik perhatiannya.

www.ceritaku.my

Mila keletihan...uppsss..tutup sikit seksi nampak paha gebu Mila.Hat Yai kami datang kembali,nak bermalam di sana ni.Entah sampai jam berapa di Hat Yai belum pasti lagi.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

5 comments:

  1. nipis....sehalus...tisu kalah ciksu

    ReplyDelete
  2. Seronok sakan si mila dgn syasya tu :-)

    BY: djdanchef
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    ReplyDelete
  3. comelnya budak2 berdua tu kak mah..:)

    ReplyDelete
  4. hotel ctue, mahal agak2 berapa ek...

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen