Kodok

www.ceritaku.my

Terima kasih kerana setia membaca dan mahu mengetahui menu istimewa dari ruang santai belakang Hotel Karimun.Petang dah ke sini,panas ....Kami relak  masuk bilik mandi-manda,berwangi-wangi nanti nak makan menu istimewa di belakang Hotel Karimun.Malam menjelma,selesai buat yang wajib.Kami berkobar-kobar dan dengan sabarnya menunggu pelayan datang membawa buku menu.Ok....kita lihat senarai menu dulu....Yes! anda nak makan kodok. Wah..!kodok goreng merupakan menu istimewa di sini rupanya. Ermmm,nampaknya kami tak sesuai dengan menu kodok ini. Maaflah kami kena cari kedai sebelah sana pula. Permisi...

www.ceritaku.my

Ini pula ketam goreng berlada tapi warna hitam sebab minta buat pekat dan letak lebih lada hitam. Kami makan di kedai sebelah hotel,malaslah nak menapak jauh cari makan.Menu ketam ini kami ratah dengan lahapnya tanpa nasi.Memang sedap! jika dibandingkan dengan menu sebelumnya. Maaf lah kami nak makan ni,mak pesan bila makan jangan bercakap...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 comments:

  1. terkejut tengok menu...sebaik tak makan kodok...kalau cucur kodok takpe jugak...

    nampak sedap tu ketam lada hitam...kecur liur.

    Check out my latest post on mfadhlan.com

    ReplyDelete
  2. alooorrr...ingat ciklong makan kodok betul tadi huhuuu

    ReplyDelete
  3. hmmm delicious, saya suka kepiting atau ketam. apalagi bumbu spicy

    ReplyDelete
  4. memang enak ketam, tapi sayangnya banyak kolesterol

    ReplyDelete
  5. ada tak resep makanan cara mengolah ketam seperti itu?

    ReplyDelete
  6. wah saya juga suka ketam... tapi saya sekarang berhenti, sebab saya punya kadar kolesterol tinggi

    ReplyDelete
  7. singgah baca blog awak
    http://mawardiyunus.says.com/recommendations/coca-cola-semangat-ramadan

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen