Hotel di Phuket

www.ceritaku.my

www.ceritaku.m

www.ceritaku.m

www.ceritaku.m

www.ceritaku.m

Alooo...ini bukan muzium ini hotel.Kisahnya bermula semasa sampai di Pulau Phuket kebanyakan hotel sudah penuh dengan tempahan awal,faham-faham je lah kalau kita walk-in nak menempah checik-in hotel. Harga sudah pasti berlipat-ganda,akhirnya kami ambil keputusan ke Bandar Phuket,iaitu lokasi awal bandar Phuket sebelum terdirinya Bandar baru Phuket. Kami dah beberapa kali singgah bermalam  di hotel ini. Maaflah nama hotel dah lupa.Kedudukannya betul-betul di bulatan bandar lama berhampiran dengan sebuah hotel yang bertaraf 5 bintang (pun lupa namanya).Lokasi yang strategik untuk bermalam kerana berhampiran hotel ini ada sebuah masjid dan kedai makanan muslim. Senang nak mengisi perut.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 comments:

  1. syoknya kak!!! nk g sana jugakkk

    ReplyDelete
  2. sangat classic hotel nye..ada vintage touch gitu..
    Berapa semalam check in dekat sini kak mah?

    ReplyDelete
  3. wah hotel mcm muzium plk..classic!suka tgk 1st pic n piano tue..unik..

    ReplyDelete
  4. Harga yang amat berpatutan serendah minumum rm50 saja,tetapi biliknya agak luas.

    ReplyDelete
  5. Datang bertandang. Assalamualaikum.
    Jemput singgah ke blog saya- lynmunir.blogspot.com.

    ReplyDelete
  6. Honey Resort ke??? hehehe...teka je...

    ReplyDelete
  7. Salam Cikgu,
    ohhh tuanpunya hotel ni peminat sejarah! Antik sungguh!

    ReplyDelete
  8. hotel kat Thailand memang antik

    ReplyDelete
  9. Hey! I just wish to give a huge thumbs up for the good information
    you’ve right here on this post. I will probably be
    coming back to your blog for more soon.

    Look at my web-site; semco energy michigan residential customers

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen