Bekalan ride


Kalau nak ke kebun selalunya kita bawa bekal,kami nak ride pun kena beli bekal.Ini saja makanan yang boleh kami makan...untuk perjalanan akan datang dah siap kami beli sardin tin untuk di makan dengan roti ini,buat tambah perisa.Biar sedap sikit.

Sabar je makcik ini menunggu saya membilang duit dong...maklumlah kena bayar 10ribu dong tu.Kaya makcik ni,pagi-pagi dah dapat 10ribu.Kisah menarik mengenai roti....pada kali pertama beli roti ini agak mahallah puas tawar tak diberinya.Tetapi bila sepulangnya kami beberapa hari kemudian (banyak harilah juga-seminggu rasanya selepas ini)dapat harga runtuh hanya 5ribu dong untuk 5 biji roti.Murah kan!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home