Trans-Borneo Day 13 Sibu with Morodhi

www.ceritaku.my

Perkenalkan ini biker Sibu,namanya Morodhi...tour guide rasmi kami di Sibu. Berasal dari Semenanjung,isterinya berkhidmat di Sibu,seorang doktor.

www.ceritaku.my

Nampak tak apa di depan tu? Kami nak ke situ,nak amik gambar. Ini lah mercu tanda Sibu.

www.ceritaku.my

Setiap pelancong yang datang ke Sibu mesti bergambar di gerbang ini. Baru lengkap perjalanan mereka. Ada lagi gambar....tengok bawah ni..

www.ceritaku.my

Lokasi sama hanya berlainan versi tulisannya....1 Malaysia.

www.ceritaku.my

Ini pula gambar pemandangan di sebelah kanan gerbang...apa ni?? Kita minta orang Sibu jawab...! Ada berani...!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

9 comments:

  1. dah sampai sibu.
    lepas sibu g mana pulak?

    ReplyDelete
  2. Nasib baik saya bukan orang Sibu.. selamat... fuhh maner tau name gerbang itu... nak gambar makanannnnnn..

    ReplyDelete
  3. Astina jenguk juga.. kak Zmah.. tade fb la sobss sobss.. takpe Astina tengok pemandangan Sarawak dari sini pun ok..

    ReplyDelete
  4. pas sibu ke mane lak kak?
    masuk kat marudi x kak nt?

    ReplyDelete
  5. hati melonjak2 teringin nak tunggang motor beso tapi apakan daya moto yg ada hanya kapcai je :)

    ReplyDelete
  6. suka tgk gmbr u all jln2...
    nnt faten add zmah kat fb yer
    id: faten ainun

    ReplyDelete
  7. saya sibu.. gambar tu 12 patung zodiak cina. haha.. salam kenal dari bloggers Sibu Sarawak tp kerja di malaya sitok..

    http://www.pengerindu.com/

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen