Trans-Borneo Day 13 Food Sarawak

Ramai sangat nak tengok hidangan yang saya makan ketika di Miri,bersama biker Zack. Inilah hidangan makan tengahari pada hari tersebut. Memang BEST..! Terasa nak TERBANG ke sana lagi untuk  MAKAN . Apa-apa pun ribuan TERIMA KASIH pada biker Miri,Zack.....kerana hidangan yang lazat ini.

LELAPAN......nama menu yang diberi. Siap dengan nasi putih.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

11 comments:

  1. Oh ulammm... sedap nyerrr.... ^_^

    ReplyDelete
  2. the sambal - suppose sambal belacan, I make plenty of this and keep in the fridge and can have sambal belacan everyday with rice.

    ReplyDelete
  3. wow...tak sangka tempe pon ada kat sane..

    ReplyDelete
  4. nampak menyelerakan... teringinnya nak makan mcm tuh... tp kena tunggu balik mesia nnt .. lamanya ....:)

    ReplyDelete
  5. Salam Akakcomey, hmmm buat Yong lapor di Black Sea ni. Ni cam nasi campur ke? Sambal tu sedap Zmah!

    ReplyDelete
  6. gullrpp...ayok kak comey..mina dh terliur ni...

    nmpknye kak comey kena blnje mina la ni ...hehehe

    ReplyDelete
  7. mmg sedap makanan tu... pedih perut terasa lapo :)

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen