Trans-Borneo Day 13 Bintulu....santai bersama Aki Igat

www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
Mula-mula tengok...terfikir??? Keluar bintang juga,ialah ....tak pernah nampak di Semenanjung rupanya bangunan hospital swasta. Canggih...perkhidmatan kesihatan negara kita maju. Di mana-mana kita berhak mendapat perkhidmatan,sediakan wang saja layanan akan diberikan. Jom...speed lagi motor.

www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
Taman lah....cantiknya,kalau di KL,Taman Tasik lah. Di sini tanah masih banyak...tengoklah tamannya siap pelbagai....tak perlu cerita,layan je gambar-gambar ni. Aki cakap kita rehat di depan sana...

www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
Termasuk 2 kali lak...gambar ni...Mana pula Aki nak bawa kami ni.

www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my

Rehat sini kejab sambil menikmati pemandangan....memang cantik. Mula-mula tadi Aki bawa kami melintasi taman rekreasi....langsung ke sini tepi laut. Santai-santai,katanya. Maklumlah kami tak bermalam di Bintulu kami mahu terus ke Sibu sebentar lagi. Jauh perjalanan bermotor kami hari ini,tapi masih boleh santai bersama Aki.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

5 comments:

  1. Indahnya pemandangan dari lautan china selatan... jeles sungguh rasanyaaa

    ReplyDelete
  2. Salam, zmah. Pemandangan pantai tu cantik sangat. Dgn rumput menghijaunya...best kan, jalan2....:)

    ReplyDelete
  3. wah, suka travel rupanya akak ni. mesti dpt tgk mcm2 dan dpt plbagai pngalaman kn?

    ReplyDelete
  4. cantiknye pemandangan, bestnye dapat jalan2 kesana.

    ReplyDelete
  5. bestnyaa tengok org bawak motor...
    pemandangan dy pun santik! ;D

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen