Trans-Borneo Day 13 Bintulu- Jumpa Aki Igat


Limbang sudah,Miri pun sudah....sekarang kami ke Bintulu pula...Jom ! ikut apa ada di Bintulu?
www.ceritaku.my
www.ceritaku.my
Miri ke Bintulu,perjalanan yang agak santai. Sambil menikmati pemandangan persekitaran,kami berhenti di Surau Nur Islam....tanpa disangka-sangka kami berjumpa Aki Igat di sini. Memang kami ada janji dengan Aki Igat nak bertemu tapi di sempadan jalan masuk Bintulu. Begitu komited Aki Igat menjemput kami....TERIMA KASIH.

Tertanya-tanya juga,manalah Aki nak bawa kami berdua ni....Aki..! wait . Laju juga Aki pecut,maklumlah kampung dia...lupa lak.


www.ceritaku.my


Perkenalkan ini lah Aki Igat...handsome tak?....Jangan tak percaya dah bercucu ni,tapi masih gagah membawa kenderaan 2 roda ni,terbaru 2011 Aki Igat telah ke Cambodia...TAHNIAH...
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 comments:

  1. rock gilee dah tue2 bawak moto besau. respek2

    ReplyDelete
  2. peh, besar seh motor, menarik betul, hehe

    ReplyDelete
  3. aie nk tye satu soklan je. camne akak amek picture 2 yer?hehee

    ReplyDelete
  4. Salam Akakcomey, kat Miri makan apa yg sedap?

    ReplyDelete
  5. best la jalan2 naik moto..haha nak ikut nak ikut nak ikut..haha =P

    ReplyDelete
  6. situ mesti byk pelantar minyak kan?

    tak berat ke moto tu kak...? respect tul aaa kak zmah nehh.. gi limbang saya ikuttt

    ReplyDelete
  7. belum pernah sampai sarawak.teringin jugak

    ReplyDelete
  8. kak comeiii...nk ikut...hehehe....


    mina nk g holiday...akak blh suggest kan tak?huhuhu

    ReplyDelete
  9. Journey sampai ke bawah macam ni.. xjauh lg mo sampe kuching.. hehe..

    ReplyDelete
  10. asyik meronda jer..jom bela katak kat rumah...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen