Trans-Borneo Day 8 To Kalabakan


Topi ini pelindung kameraku.....sebenarnya topi ini adalah trademark gambar kami.Apa macam?Tengok depan tu....mencabar tak? Bila meter motor berputar ke angka 18 870,apa jadi?Yes..!bermulalah jalan gravel ketika itu.



Nampak singnboard memang saya sangat suka hati.Rasa macam dekat saja,nak sedapkan hati.Pelik...bila duduk atas motor belakang Abang Mat demam macam kebah je.Tak mengapa kami dah nak menuju ke KALABAKAN ni...JOM!



Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. akak tak rasa letih ke ride motor akak??erm kalau cik tom tanye lg boleh??hehe...akak ni kerja pe ye dgn suami akak??

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen