Trans-Borneo Day 6 Semporna - singgah lagi Part 3

www.ceritaku.m Pemandangan di kala senja menjelma yang sangat cantik...

www.ceritaku.mSedia ...dah sampai di Semporna ni....hampir senja.

www.ceritaku.m Dah gelap bukan,Abang Mat nak teruskan juga perjalanan kami.Apa yang pasti demam saya tidak akan kebah dalam masa terdekat ini.Tambahan pula akibat terkejut semasa dalam laut tadi walau pun seronok tetapi perasaan takut itu tetap ada.Bukannya saya berani sangat,sememangnya amat takut untuk bermain air.Tapi sangat suka mandi.

www.ceritaku.m Cam tak ? Dah lupa ke....ala , kan ini Dragon Inn tempat saya tidur tempoh hari.Sangat suka dan seronok tidur di sini...masih teringat jemoran mandiannya yang sama seperti di kampung saya.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

  1. best2...xmasukkan sekali ker makanan best kat sana???nak tgk jgk..hehe ;)

    ReplyDelete
  2. gadisBunga,Ain Atika Zailani,shatirah no'man dan Tomato Gurl's Life....Cerita ini baru akak paparkan sebahagian ada 10 hari lagi perlu dipaparkan kisahnya,memang best ride di sana dan silalah berkunjung dengan klik artikel akak yang sebelum ini Cik Tomato PASTI tertarik mahu makan makanan yang enak dan lazat.

    ReplyDelete
  3. Excellent credit borrowers are seeing APR just 7 to 8 per cent
    in the market Quick Loans online no
    credit loans - many first-time borrowers who're trying to find no credit loans turn towards the internet to find the top interest rates and fastest approvals on his or her personal loan.

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen