Trans-Borneo Day 6 Pulau Mabul - Rest Time


Paparan sebelumnya ialah pemandangan komuniti BAJAU LAUT yang masih wujud di Malaysia. Masa untuk rehat sesudah beberapa jam berenang dan berendam dalam air laut. Memang pemandangan dasar laut terutamanya di Pulau Mabul amat cantik.Malangnya saya tidak dapat mempamerkan gambar dasar laut kerana kamera kami hanya berfungsi di daratan.


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

  1. pemandangan bawah laut indah tentunya

    ReplyDelete
  2. bestnya dpt jadi mcm sis.. dpt travel ke merata tpt.. :)

    ReplyDelete
  3. salam kak...
    sy pernah sikit hari dulu pergi snorkeling kt pulau perhentian.
    ya allah, cantiknya underwater dia punya view!!! pun tak tahu kata resort bg sewa kamera underwater!! klu tahu dah lama sewa. sewa tak mahal, just RM50 sehari tu. rugi!! tp memang sgt cantik kan...

    ReplyDelete
  4. Salam zmah

    Hmmm cantik sungguh Pulau Mabul ni kan...

    ReplyDelete
  5. diving ni pun macam satu terapi sebab bila berada di bawah dasar sana terasa begitu tenang :)

    pemandangan di bawah sana memang mengasyikkan :)

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen