Trans-Borneo Day 6 Pulau Mabul -Nyawa lebih penting


Pelampung,jaket keselamatan merupakan dua peralatan atau pakaian yang paling PENTING ketika aktiviti menyelam ini. NYAWA LEBIH PENTING,lebih-lebih lagi bagi yang kurang MAHIR BERENANG.....Tenaga pengajar pun berlegar di keliling kami,maklumlah banyak tenggelam dari timbul.Air masin pun banyak juga kami hirup.


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 comments:

  1. bestnye snorkeling. teringat lak aritu snorkeling kat pulau perhentian

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Wow! 6 hari lagi tu...tabik spring!
    Saya kat mabul 2 hari je...memang tak cukup. 6 hari memang akan puas hati

    cantik kan...tak mau balik

    ReplyDelete
  3. wah.. nak snokling juga.. lama dah x layan..

    ReplyDelete
  4. bestnya berjln. singgah cni membaca semua entry jln2 awk :) dah lama sy tak snorkelling

    ReplyDelete
  5. huhu ade rezeki nt sy pindah sabah uhuhu syoknye =)

    ReplyDelete
  6. Ila Hafiz,Anyss,Gnesop.com,Studentlife111,MissXYZ...memang best snorkeling...akak hanya sehari saja di Pulau Mabul kerana akak demam lalu kami ambil keputusan tidak bermalam disini walaupun kami disponsor sepenuhnya,ini merupakan hari ke 6 perjalanan jelajah Borneo Bermotorsikal kami...

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen