Perjalanan menuju Angkor Wat

www.ceritaku.my
Gambar ini saya rakam sebelum menuju ke Angkor Wat,penat mengayuh basikal. Berhenti rehat tengok masyarakat tempatan berurusniaga. Seronok juga, macam zaman dulu boleh tgk ubi bakar dijual...


www.ceritaku.my Kalau di tempat kita,bubur kacang hijau atau bubur jagunglah yang kita jual. Kat sini pun lebih kurang macam tulah...


www.ceritaku.my Kan dah cakap ubi keledek merah bakar,pisang pun dia orang bakar, lepas bakar dicurahnya air gula kat pisang tu...yummy sedap,tapi saya tak beli lah...



Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home