Angkor Wat,akhir jejak kakiku di sini

Ini ialah pagar atau tembok yang dibina sebagai pintu laluan utama ke Angkor Wat. Bayangkan batu-batu yang besar yang diangkat dengan tenaga manusia pada zaman tersebut.

Baru aje lepas hujan,agak lecak sikit tapi tak apa kita dapat lihat Angkor Wat dari pandangan jauh ni dalam gambar ni...


www.ceritaku.my Ini lagi pemandangan dari hadapan Angkor Wat yang saya rakamkan sebelum kaki melangkah ke dalam sana.



www.ceritaku.my
Pemandangan paling hampir iaitu pintu utama ke Angkor Wat. Semua pelancong perlu melalui jalan ini untuk menuju ke Angkor Wat.



www.ceritaku.my Dah dekat ni nak masuk Angkor Wat,siap sedia baca lah apa yang patut. Tengok sami ni pun datang sembahyang kat sini.





Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home