Selera Bandung

www.ceritaku.my
Tengok lah kan dah cakap,ambil sapu tangan lap air liur tu! Menyelerakan bukan!berlapis-lapis. Rasanya ialah rasa air lah....taklah manis sangat bak kata orang manis-manis buah,tapi ada gak buah yang tawar kan tapi ni manis tapi bukan macam gula lah manisnya. Warnanya aje merah tapi bukan sirap ros tau! Sorry lah tak ingat namanya dalam jurnal pun AKAK tak tulis. Nanti akak pergi pulak tanya dengan tokey kedai makan tu.


www.ceritaku.my
Yang pasti berbiji-biji putih yang anda nampak ialah barli, buat penyejuk badan. Best gak rasanya sampai minum 2 gelas,ialah free. Memang muka tak malu,tapi kena ingat kalau malu lapar. Para pelayan pun siap offer kalau nak tambah lagi,ini adalah daya tarikan kedai makan dia orang kalau tak pelanggan lari ke kedai sebelah.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home