Kenangan perjalanan ke Kawah Putih

Tengoklah ni...besar dik buahnya,kalau sekilo RP25,000 atau RM8.00 aje. Malaysia mana nak dapat dengan harga ni,kalau tak silap lah sekilo strawberry Cameron Highland RM16-18/kilo tu. Hah! jauh bezanya kan. Time ni kami dalam perjalanan ke Kawah Putih.


Siap boleh pilih lagi...yang pakai baju putih tu supir PANTHER yang kami sewa,yang tengah dok mengisi buah ialah tokey kebun strawberry. Kami mulanya menyangka dia orang tak jual pada orang lalu-lalang macam kami ni. Rupanya mereka sapu semua, janji duit RP masuk dalam poket. Asal aje ada pembeli mereka jual,janji setiap kutipan membawa pulangan wang.
Penatnya akak memilih buah tu! Tengoklah sampai tak berpaling kat cameraman!
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

  1. Besarnya buah strawberry...

    ReplyDelete
  2. Buahnya lebih besar berbanding dengan buah strawberry Cameron Hinghland.

    ReplyDelete

Terima kasih,kerana sudi meninggalkan komen